Specjalny pościk ♥ Zachęcam do brania udziału w ankiecie ♥♥♥
A więc od dzisiaj zbieram tyle redaktorek które nienawidzą bloga ,,my monster high''. Oczywiście nie moga byc to lorraine torres, aleksa de nile a już wogóle dylluś.
Dizkeu ?
To ja na cb zagłosuję by ci przyjemność sprawić. Ale i tak uważam, że po prostu jesteś czystym złem i twoja praca nie poszła na marne. XD Skierowane do Lorraine Torres __________________________________________________________________________
Nędzna istoto nieludzka! Wiedz, że gdy będziesz wypróźniać się w toalecie z telewizora wyskoczy Morgan, z pudełka wyskoczy laleczka Chucky, z szafy wyskoczą krasnoludki i zrobią z ciebie obiad dla całych swych rodzin (a wiedz, że krasnoludki mają BARDZO duże rodziny). Z twych wnętrzności zrobią zupę. Twój tułów nadzieją farszem i będziesz indykiem. Do twej gęby wsadzą jabłuszko i będziesz świnią. Z twych rąk i nóg zrobią dip w którym maczać będą twe tłuściutkie paluchy. Z twego włosia (wszelakiego!) zrobią spagetti, ale sos kupią w sklepie. A twe gałki oczne obleją czekoladą (nie chcesz wiedzieć z czego, a z resztą jeszcze nie uczyłaś się o tym trzylatko) i zjedzą na deser jako cukierki. Na dodatek Super Toilet poszczuje cię Gracjanem, ponieważ nie przestrzegasz zasad podstawowej higieny (krótko mówiąc nie uzywasz papieru toaletowego). Tak, dobrze myślisz (jeżeli myślisz). To KLĄTWA. A jeśli ktoś ma jakieś sapy to w ryj. Skierowane do Upiornej Jasmin.
To się zgłaszajcie. Nie pozbędziecie się hejtów i KLĄTW. Już szykuję zeszyt by spisywać me wspaniałe pomysły. ×××××× ×××××××× ×××××××××× ××××× ××× (nie chcecie wiedzieć co tam pisze dzieciątka malusie). Skierowane do Dreamer :p i Verci
Miłej nocki! Skierowane do tych Mądrych, Rozsądnych i Wspaniałych (ludzie po stronie MMH) oraz do tych Głupich, Idiotychnych i Debilnych [dziady po stronie nmmh (tak dla twej informacji Jasmin z reguły nazwy bloga pisze się z dużych liter)].
Rozz-ROZWALASZ XD Total XD Ale jeszcze gdzieś powinny się pojawić Muminki, mvahahahahah XD Muminki się cieszą, bo kogoś powieszą, Muminki, Muminki-dalej nie pamiętam XD
Dzięki, że mi przypomniałaś. Muszę obejrzeć tą bajkę o białych hipopotamach. I jeszcze niebieskim geju z czerwoną torebką. A Upiorną chyba na serio moje kochane krasnoludy zjadły, bo się nie odzywa.
A co ja mam powiedzieć? Geniusze na polskim nie uważały i nie wiedzą,że nazwy własne (w szczególności nazwiska x.x) piszę się wielką literą. Aleksa De Nile,słonka.
Tak, ale przynajmniej jest, a nie jakieś There i trzy kropeczki :x Wgl to się zaczyna od Three a nie There ale to już mi wisi... A nie, nie wisi. Albo wisi... Dobra, muszę iść i się pozastanawiać :D
Nazwa własna :P Nick. Już powinni nawet z kropkami napisać XD Ale widać niedokształcone w znajomości klawiatury. Się nie wie gdzie kropka :c Trzeba wybaczyć XD
Żożo pamiętasz jeszcze tą Scruette czy coś? Haha wtedy to się uśmiałam jak simkę hejtowała xD Era osób wpisanych na listę do zjedzenia prze jakieś tam postacie z bajek. Ale Lorr ma wyróżnienie bo same osobistości jak KRASNOLUDY <3 ją zjedzą :3 No zazdroszczę, serio <:
Hah...! Ale wy nooby bezmózgie z nmmh (piszę nazwę z małej litery, ponieważ nie zasługuje na dużą literę ;.;) będzie miały problem, jak wygra Lorr xD I wasze ptasie móżdżki niestety tego nie przewidziały :) Nie mówiąc już o tym, że zachowujecie się jak dzieci nie szanując czyichś zainteresowań :D No ale nie zrezygnujecie z przyjęcia Lorr na redaktorkę...? Zawiedlibyście swoich wiernych fanów, a mnie to już na pewno XD
All ma rację, geniusze na polskim nie uważały. "Najnienawidzisz"? No błagam, takie słowo nawet nie istnieje :3 "Najbardziej nienawidzisz", jak już, słonka :*
Skrót Dyli pisze się przez dwa ,, l'', ponieważ należy ona do grona osób fajnych, które skróty pisze się przez dwie takie same literki na końcu. Tak jak np. Lorr, All. Ver nigdy nie napisałabym przez dwa ,, r''.
a osoby nie fajnie pisze się przez cztery dlatego Rozaliiii odwal się bo to co robisz jest chore i jak coś to to był żart że przyłączam się do no-my monster high !
Nie. Pisze się Rozz. A ja się nie odwalę, bo lubię kłócić się z kopiarami. Poczucie humoru masz bardzo słabe i jedzie od ciebie sucharami (nie wiesz co to znaczy, kiciu).
Byłabym, byłabym. Znasz mnie, czy jak, że wiesz jaka jestem (oby nie, bo musiałabym kupić jakiś środek na robale)? A jeżeli wiesz co to znaczy to się pochwal.
Z dziećmi się nie spotykam. Wiesz, co to przenośnia? A ty nie wiesz co to znaczy jedzie sucharami. Tylko pacany tego nie wiedzą. Nie bój się. Głupia nie jestem. Widzę, że odwlekasz, czyli że nie wiesz. Hahahaha.
hahaha nie nie wiem :( Przykre c'nie ? Bynajmniej ja aby napisać komentarz pierw nie wyszukuje sobie w googlu tłumaczeń :) ,,z dziećmi'' serio ? Bo wątpie że jesteś taka dorosła :)
Ojej. Ja nic nie szukam w Google Tłumaczu (bo tak to się pisze). Najwyraźniej ty szukasz, bo on źle tłumaczy, a ty źle piszesz. Sama z tymi dziećmi zaczęłaś.
ŻAŁOSNA to jesteś TY, Verca -.-" Rozz, witaj w klubie, ja też uwielbiam takie kłótnie :3 chociaż kiedy mi się już znudzi po prostu mowię, że głupszym się ustępuje i kocham reakcję <3 Paczcie (specjalnie) no, cheilę mnie nie było i już mam obszerną konwersację do obczajenia :D Zuz, jak zwykle rozwalasz xDDD Raczej coś ok. 12, nie zdała ^^
Nie no! Zero żałosności! Masz coś do dzieci? Wątpię byś taka dorosła była. Tylko ty stawiasz tak dużo serduszek. Ojejciu, tylko dzieci tak robią. Ojeje, malutka Verca zaraz się popłacze. Ojej! Specjalnie zmieniasz nick by cię na MMH nie poznano, ale ja obczaję wszystkich.
Nie nie zmieniłam dlatego nicków :) po prostu mi się nudzą, raczej jak ci odpowiadam na twe komentarze to się domyślasz z kim piszesz ♥ masz alergie na serduszka ? nie posikaj się
Mam alergię na kurz, czyli na ciebie. Ja się skapnęłam, All i Lorr niekoniecznie. Teraz widać, że ty jesteś ukochaną frankie. Tylko ty i ona piszecie serduszka gdzie się da. Żaden chłopak cię nie chce, że musisz wyrzywać się w komentarzach?
?nie jestem kurzem tylko człowiekiem. Alergia pochodzi od otoczenia w którym się znajduessz.. tak jestem ukochana frankie bo przy którymś liście napisałam serce i mam przy mojej nazwie serce. Detektyw z cb marny
Co ty wiesz o alergii? Ja ci powiem. Gówno. Śmiesz stwierdzić, że u mnie jest brudno? Zasadził ci ktoś kiedyś kopa w dupę? A z resztą kurz jest wszędzie. Ciągle unosi się w powietrzu. A w twoim mózgu to się można udusić tyle brudu. Jesteś ukochaną frankie. Nie tylko przez serduszka. Masz taki sam styl pisania, popełniasz te same błędy itp. itd. Detektywem jestem wspaniałym. Moim największym osiągnięciem jest odkrycie, że taka jedna dziewczyna to ta sama co kiedyś porzuciła inne konto. I co? Łyso?
Droga Rozali Razil: Chcę uprzejmie poprosić abyś zaprzestała na tak zacnej stronie pisać takie obelgi w stosunku bloga, który wielbie, a tym bardziej obrażać mojej przyjaciółki Verci :) Masz coś do niej to cie zaspamuje :D
Spamuj. Proszę cię bardzo. Mam to gdzieś. Takie zaśmierdziałe bachory mnie G obchodzą. Jeżeli czytasz blogi taki jak ten (Jasmin! Napisz coś, bo nie mam co hejtować) to wiedz, ze jesteś idiotką. Wiesz, Verca, żeby przyjaźnić się z takim kimś?! Wstyd.
Kejo, martwię się o ciebie. Nazwy własne pisze się z dużej litery. Verco, słowo ,,bachor'' nie oznacza, że ktoś jest dzieckiem (choć jesteście jeszcze dziećmi, w końcu 14 to nie 18), a że jest rozwydrzony.
witaj pojebie ;) co ty masz do ich bloga? zazdrościsz im? moim zdaniem ten blog jest najlepszy o monster high. proponuję kupić maść na ból dupy :) więc weź się ogarnij dziewczyno.
Nie macie się już nad kim pastwić? Dziewczyna wyraża swoje zdanie a jak byście nie uważały dzieci w szkole podstawowej była mowa o prawach człowieka że ma prawo do własnego zdania a może wy jeszcze nie skończyłyście szkoły podstawowej?? ;)
Ale ja tego nie rozumiem. Wytłumacz mi proszę. Ona może krytykować ich gust? Jeszcze w tak niekulturalny sposób? To raczej ona pastwi się nad nimi zakładając taki blog. A jeżeli chodzi o prawa człowieka. Wiesz, że jeżeli ktoś kogoś obraża to osoba obrazana może to zgłosić na policję? To są prawa człowieka. Owszem, można wyrażać własne zdanie, ale w sposób kulturalny, konstruktywny i nie o guście człowieka, a np. pogodzie.
Zaczęłam sobie wspominać, wchodzić na te wszystkie stare blogi. Było fajnie, bardzo śmiesznie... a później trafiłam tutaj. To zaszło za daleko. Proszę o wprowadzenie zakazu dostępu do internetu dzieciom do lat 15. Dziękuję. Rozz
Zgłaszam się ♥ ahhh serduszko mania !
OdpowiedzUsuńhhehe sama siebie ? I tak się zgłosze bo każdy myśli że jestem nie normalna ;)
UsuńCzy to czasem nie są prawa autorskie ?
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńHAHA ja się nie zgłoszem 3♥
OdpowiedzUsuńOch, dziękuję za ankietę <3 Oczywiście zagłosowałam na siebie. Tyle męk, tyle cierpienia i nareszcie mnie znienawidzili, marzyłam o tym <3
OdpowiedzUsuńTo ja na cb zagłosuję by ci przyjemność sprawić. Ale i tak uważam, że po prostu jesteś czystym złem i twoja praca nie poszła na marne. XD
UsuńSkierowane do Lorraine Torres
__________________________________________________________________________
Nędzna istoto nieludzka! Wiedz, że gdy będziesz wypróźniać się w toalecie z telewizora wyskoczy Morgan, z pudełka wyskoczy laleczka Chucky, z szafy wyskoczą krasnoludki i zrobią z ciebie obiad dla całych swych rodzin (a wiedz, że krasnoludki mają BARDZO duże rodziny). Z twych wnętrzności zrobią zupę. Twój tułów nadzieją farszem i będziesz indykiem. Do twej gęby wsadzą jabłuszko i będziesz świnią. Z twych rąk i nóg zrobią dip w którym maczać będą twe tłuściutkie paluchy. Z twego włosia (wszelakiego!) zrobią spagetti, ale sos kupią w sklepie. A twe gałki oczne obleją czekoladą (nie chcesz wiedzieć z czego, a z resztą jeszcze nie uczyłaś się o tym trzylatko) i zjedzą na deser jako cukierki. Na dodatek Super Toilet poszczuje cię Gracjanem, ponieważ nie przestrzegasz zasad podstawowej higieny (krótko mówiąc nie uzywasz papieru toaletowego). Tak, dobrze myślisz (jeżeli myślisz). To KLĄTWA. A jeśli ktoś ma jakieś sapy to w ryj.
Skierowane do Upiornej Jasmin.
****************************************************************************
To się zgłaszajcie. Nie pozbędziecie się hejtów i KLĄTW. Już szykuję zeszyt by spisywać me wspaniałe pomysły. ×××××× ×××××××× ×××××××××× ××××× ××× (nie chcecie wiedzieć co tam pisze dzieciątka malusie).
Skierowane do Dreamer :p i Verci
####################################################
Miłej nocki!
Skierowane do tych Mądrych, Rozsądnych i Wspaniałych (ludzie po stronie MMH) oraz do tych Głupich, Idiotychnych i Debilnych [dziady po stronie nmmh (tak dla twej informacji Jasmin z reguły nazwy bloga pisze się z dużych liter)].
Kochana jesteś <3
UsuńLoff :3 Też bym coś napisała ale ty już napisałaś wszystko co powinnam napisać xD
UsuńJakże to piękne Wow... jakie genialne Wow... jakie głębokie Wow... uszanowanko dla Rozz XD
UsuńDziękuję, dziękuję. Zawstydzacie mnie. XD
UsuńRozz-ROZWALASZ XD Total XD Ale jeszcze gdzieś powinny się pojawić Muminki, mvahahahahah XD Muminki się cieszą, bo kogoś powieszą, Muminki, Muminki-dalej nie pamiętam XD
UsuńDzięki, że mi przypomniałaś. Muszę obejrzeć tą bajkę o białych hipopotamach. I jeszcze niebieskim geju z czerwoną torebką. A Upiorną chyba na serio moje kochane krasnoludy zjadły, bo się nie odzywa.
UsuńNo błagam, niech w tej ankiecie napiszą normalnie mój nick *.*
OdpowiedzUsuńA co ja mam powiedzieć? Geniusze na polskim nie uważały i nie wiedzą,że nazwy własne (w szczególności nazwiska x.x) piszę się wielką literą. Aleksa De Nile,słonka.
UsuńTak, ale przynajmniej jest, a nie jakieś There i trzy kropeczki :x Wgl to się zaczyna od Three a nie There ale to już mi wisi... A nie, nie wisi. Albo wisi... Dobra, muszę iść i się pozastanawiać :D
UsuńLol, Lorr ma w ankiecie 69% xD
UsuńLorr lubi jak ją nie nawidzą.
UsuńMagda, gimbusie!
UsuńAkurat te "de" "da" "von" i te inne sprawy to się pisze z małej, chociażby na przykład da Vinci. Ale mniejsza z tym :D
UsuńBardziej chodziło, że "Nile" też było z małej ;)
UsuńRozz, tu nie chodzi, że ma dużo głosów, tylko o 69%. Normalnie bym powiedziała "bez skojarzeń", ale to i tak nie wyjdzie xD
UsuńHej, Zozo, normalnie nie zwracam uwagi, ale teraz mi się chyba nudziło xD
UsuńXD
UsuńNazwa własna :P Nick. Już powinni nawet z kropkami napisać XD Ale widać niedokształcone w znajomości klawiatury. Się nie wie gdzie kropka :c Trzeba wybaczyć XD
UsuńZnalazłam tego bloga ponownie po latach xD Zozo, to wszystko przez ciebie i zdjęcie autobusu z Poznania xD
UsuńŻożo pamiętasz jeszcze tą Scruette czy coś? Haha wtedy to się uśmiałam jak simkę hejtowała xD Era osób wpisanych na listę do zjedzenia prze jakieś tam postacie z bajek. Ale Lorr ma wyróżnienie bo same osobistości jak KRASNOLUDY <3 ją zjedzą :3 No zazdroszczę, serio <:
OdpowiedzUsuńI Lorriku zazdroszczę głosów w ankiecie!!!!
UsuńTaaak :D Pamiętam XD
UsuńAle krasnoludki zjedzą Jasmin.
UsuńA to przepraszam :P Bo się pogubiłam się ;_;
UsuńHah...! Ale wy nooby bezmózgie z nmmh (piszę nazwę z małej litery, ponieważ nie zasługuje na dużą literę ;.;) będzie miały problem, jak wygra Lorr xD I wasze ptasie móżdżki niestety tego nie przewidziały :)
OdpowiedzUsuńNie mówiąc już o tym, że zachowujecie się jak dzieci nie szanując czyichś zainteresowań :D
No ale nie zrezygnujecie z przyjęcia Lorr na redaktorkę...? Zawiedlibyście swoich wiernych fanów, a mnie to już na pewno XD
Nie rozumiem xD ona ma byc przyjęta na redaktorkę ?
UsuńAll ma rację, geniusze na polskim nie uważały. "Najnienawidzisz"? No błagam, takie słowo nawet nie istnieje :3 "Najbardziej nienawidzisz", jak już, słonka :*
OdpowiedzUsuńCzekajj, to przecież jest materiał przeznaczony na IV klasę, więc ona albo ma 9 i chodzi do III kl., albo ma 13, tylko z III do gimbazy nie zdała XDD
UsuńDyl nie drąż Bo ja też może i bym tak napisała iż nie mieści się całe najbardziej w ankietach !
UsuńSkrót Dyli pisze się przez dwa ,, l'', ponieważ należy ona do grona osób fajnych, które skróty pisze się przez dwie takie same literki na końcu. Tak jak np. Lorr, All. Ver nigdy nie napisałabym przez dwa ,, r''.
UsuńZa ja mam 2 z i dwa o więc jestem podwójnie fajna, co daje zajebistość :D
Usuńa osoby nie fajnie pisze się przez cztery dlatego Rozaliiii odwal się bo to co robisz jest chore i jak coś to to był żart że przyłączam się do no-my monster high !
UsuńNie. Pisze się Rozz. A ja się nie odwalę, bo lubię kłócić się z kopiarami. Poczucie humoru masz bardzo słabe i jedzie od ciebie sucharami (nie wiesz co to znaczy, kiciu).
Usuńhehehe nie wcale , ale akurat na żywo to tak rozgadana byś nie byłą ! ja bynaj na żywo jestem taka jak w necie <3
UsuńByłabym, byłabym. Znasz mnie, czy jak, że wiesz jaka jestem (oby nie, bo musiałabym kupić jakiś środek na robale)? A jeżeli wiesz co to znaczy to się pochwal.
Usuńahaha jaka ty jesteś żałosna :)
UsuńCzyli nie wiesz? A i dzięki za komplenent godny samej Lorr.
UsuńRaczej nie jestem jakimś dziewięcioletnim dzieckiem aby nie wiedzieć :)
UsuńGdybyś wiedziała to byś powiedziała. Nie wiesz, prawda?
Usuńhaha powiedziała ? No, ok to kiedy się spotykamy ?
UsuńZ dziećmi się nie spotykam. Wiesz, co to przenośnia? A ty nie wiesz co to znaczy jedzie sucharami. Tylko pacany tego nie wiedzą. Nie bój się. Głupia nie jestem. Widzę, że odwlekasz, czyli że nie wiesz. Hahahaha.
Usuńhahaha nie nie wiem :( Przykre c'nie ? Bynajmniej ja aby napisać komentarz pierw nie wyszukuje sobie w googlu tłumaczeń :) ,,z dziećmi'' serio ? Bo wątpie że jesteś taka dorosła :)
UsuńOjej. Ja nic nie szukam w Google Tłumaczu (bo tak to się pisze). Najwyraźniej ty szukasz, bo on źle tłumaczy, a ty źle piszesz. Sama z tymi dziećmi zaczęłaś.
Usuńz jakimi dziećmi znowu ? tak w ogóle to o co ci chodzi bo już nie wiem :)
UsuńOjej, pogubiłaś się? Bidulka.
UsuńSkończ z tymi nędznymi tekstami. Jesteś żałosna
UsuńŻAŁOSNA to jesteś TY, Verca -.-" Rozz, witaj w klubie, ja też uwielbiam takie kłótnie :3 chociaż kiedy mi się już znudzi po prostu mowię, że głupszym się ustępuje i kocham reakcję <3
UsuńPaczcie (specjalnie) no, cheilę mnie nie było i już mam obszerną konwersację do obczajenia :D
Zuz, jak zwykle rozwalasz xDDD Raczej coś ok. 12, nie zdała ^^
Ciekawe bo ja żałosna nie jestem i bynajmniej wiem o czym piszę. jakieś dzieckoo normalnie :)
UsuńNie no! Zero żałosności! Masz coś do dzieci? Wątpię byś taka dorosła była. Tylko ty stawiasz tak dużo serduszek. Ojejciu, tylko dzieci tak robią. Ojeje, malutka Verca zaraz się popłacze. Ojej! Specjalnie zmieniasz nick by cię na MMH nie poznano, ale ja obczaję wszystkich.
UsuńNie nie zmieniłam dlatego nicków :) po prostu mi się nudzą, raczej jak ci odpowiadam na twe komentarze to się domyślasz z kim piszesz ♥
Usuńmasz alergie na serduszka ? nie posikaj się
Mam alergię na kurz, czyli na ciebie. Ja się skapnęłam, All i Lorr niekoniecznie. Teraz widać, że ty jesteś ukochaną frankie. Tylko ty i ona piszecie serduszka gdzie się da. Żaden chłopak cię nie chce, że musisz wyrzywać się w komentarzach?
Usuń?nie jestem kurzem tylko człowiekiem. Alergia pochodzi od otoczenia w którym się znajduessz.. tak jestem ukochana frankie bo przy którymś liście napisałam serce i mam przy mojej nazwie serce. Detektyw z cb marny
UsuńCo ty wiesz o alergii? Ja ci powiem. Gówno. Śmiesz stwierdzić, że u mnie jest brudno? Zasadził ci ktoś kiedyś kopa w dupę? A z resztą kurz jest wszędzie. Ciągle unosi się w powietrzu. A w twoim mózgu to się można udusić tyle brudu.
UsuńJesteś ukochaną frankie. Nie tylko przez serduszka. Masz taki sam styl pisania, popełniasz te same błędy itp. itd. Detektywem jestem wspaniałym. Moim największym osiągnięciem jest odkrycie, że taka jedna dziewczyna to ta sama co kiedyś porzuciła inne konto. I co? Łyso?
Nie, nie łyso bo nikt nie ma pojęcia o co ci chodzi alergiku :)
UsuńNo chyba ty. Wszyscy, którzy by to przeczytali wiedzieliby o co chodzi. Niestety, tylko twój umysł jest tak opóźniony by nie wiedzieć, łyselcu. XD
UsuńTo ze lysiejesz nie jest
UsuńZacofany umysł, zacofany umysł i jeszcze raz zacofany umysł. To było do ciebie! Taka przenośnia. Żalll...
UsuńLOL, komki loffki normalnie xD
UsuńBez komentarza.
UsuńTrochę przykre :(
UsuńOjejuniu.
Usuńojeeej :)
Usuń:(
UsuńDroga Rozali Razil:
UsuńChcę uprzejmie poprosić abyś zaprzestała na tak zacnej stronie pisać takie obelgi w stosunku bloga, który wielbie, a tym bardziej obrażać mojej przyjaciółki Verci :) Masz coś do niej to cie zaspamuje :D
Spamuj. Proszę cię bardzo. Mam to gdzieś. Takie zaśmierdziałe bachory mnie G obchodzą. Jeżeli czytasz blogi taki jak ten (Jasmin! Napisz coś, bo nie mam co hejtować) to wiedz, ze jesteś idiotką. Wiesz, Verca, żeby przyjaźnić się z takim kimś?! Wstyd.
UsuńOk. Ja już na prawdę nie wiem czy ty się o mnie martwisz czy chcesz abym ja się zamartwiała o siebie? Ona nie jest bachorem.
UsuńPo jej zachowaniu stwierdzam, że jest. No niestety.
UsuńMa tyle lat co ja, chodzi ze mną do klasy :D
Usuńhahahahha bachorem to jesteś kurna ty rozali
UsuńA jednak masz tego swojego psa na tapecie xD (nie odzywam się do cb)
UsuńKejo, martwię się o ciebie. Nazwy własne pisze się z dużej litery.
UsuńVerco, słowo ,,bachor'' nie oznacza, że ktoś jest dzieckiem (choć jesteście jeszcze dziećmi, w końcu 14 to nie 18), a że jest rozwydrzony.
Rozz od kuzynki
To oznacza również to. Więc się tak już nie wymądrzaj bo akurat dla ciebie to każdy jest bachorem dla cb :D
UsuńA skąd ty wiesz za kogo ja innych uważam?
UsuńWcale, że nie.
No bo jakos widac
UsuńZamknij się już, bo ci jedzie z paszczały.
UsuńWow jaki tekst. Normalnie mnie nie widzisz a niby czujesz. Lol. Ja myje zeby
UsuńWiesz co to przenośnia? Raczej nie. Kłaniam się przed twą głupota.
UsuńJak widac ty nie wiesz. Bo to co ty tam napisas to w ogole nie ma zwiazku z przenosnia
UsuńMa, idiotko.
UsuńOk, kończę to. Nie mam siły patrzeć na waszą głupotę.
ojoj , jakie wulgaryzmy
Usuńhttp://besty.pl/3038895
OdpowiedzUsuń;) Zgadzam się :P
witaj pojebie ;)
OdpowiedzUsuńco ty masz do ich bloga? zazdrościsz im? moim zdaniem ten blog jest najlepszy o monster high. proponuję kupić maść na ból dupy :) więc weź się ogarnij dziewczyno.
Zgłaszam się proszę!!! Jak coś to chcę być Panna Truskawka
OdpowiedzUsuńJaśmin napisz posta!
OdpowiedzUsuńNie macie się już nad kim pastwić? Dziewczyna wyraża swoje zdanie a jak byście nie uważały dzieci w szkole podstawowej była mowa o prawach człowieka że ma prawo do własnego zdania a może wy jeszcze nie skończyłyście szkoły podstawowej?? ;)
OdpowiedzUsuńAle ja tego nie rozumiem. Wytłumacz mi proszę. Ona może krytykować ich gust? Jeszcze w tak niekulturalny sposób? To raczej ona pastwi się nad nimi zakładając taki blog. A jeżeli chodzi o prawa człowieka. Wiesz, że jeżeli ktoś kogoś obraża to osoba obrazana może to zgłosić na policję? To są prawa człowieka. Owszem, można wyrażać własne zdanie, ale w sposób kulturalny, konstruktywny i nie o guście człowieka, a np. pogodzie.
UsuńZaczęłam sobie wspominać, wchodzić na te wszystkie stare blogi. Było fajnie, bardzo śmiesznie... a później trafiłam tutaj. To zaszło za daleko. Proszę o wprowadzenie zakazu dostępu do internetu dzieciom do lat 15. Dziękuję.
OdpowiedzUsuńRozz