Powody do zazdrości : -Nagłówek, ich jest piękny, a ty go nie masz wcale -Popularności:Mają więcej czytelników oraz wyświetleń -Brak zaburzeń psychicznych, one nie robią takich dennych blogów..
Ej ty nie mądry anonimie ! Jasmin to akurat jak widać robi sobie loty z ludzi. Bo jak nie wiesz to Jasmin jeszcze nie bloguje nawet wiec nie ma powodów do zazdrości mmh, pewnie nawet jej to nie obchodzi a tego bloga stworzyła dla jaj ;) Nie no nie wiem po co, ale i tak go nie prowadzi
hahaha to ja chyba nie jestem tobą (nie rozumiem ktoś ma dwa takie konta jak ja) To ja nie jestem wami i nie wiem o co wam chodzi ! Lepiej się ogarnijcie bo przez was mam nie przyjemności !
Biedna Dreamer... Zgłosiła się do pisania na MMH i jej się nie udało... Ojej, takie to straszne, że aż musiała to zaznaczyć w profilu... Tak, niech wszyscy widzą, jaka ona jest biedna, życie traci sens, nie została przyjęta do pisania na blogu! Żalenie się z tego powodu w każdym możliwym miejscu nie dość, że nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to stanie się cos zupełnie przeciwnego. Zgłosiło się do pisania niewiemile osób, z czego zostały wybrane trzy, keżeli liczyć mnie, gdzie zostałam wybrana sama spośród podobnej liczby kandydatów. Nikt, nikt a nikt się nie skarżył, że nie przeszedł: za wyjątkiem Dreamer, która była pewna, że jest najlepsza i przejdzie. Tak, zdaję sobie sprawę, że tu nic (jeszcze...) nie napisała, ale w profilu to musiała zaznaczyć, na swoim blogu (który 1746547367 razy przenosiła na nowszy adres, żebyśmy jej nie znalazły) zrobiła osobnego posta, gdzie się wielce wyżaliła, jaka to ona biedna. Żeby pokazać, ze jest lepsza, co zaczęła robić? Kopiować. Żałosne. Na avatar dała sobie niebieskowłosą "załamaną" dziewczynę (nie, nie wierzę, że po prostu znalazłaś taki obrazek, i dałaś na avatar).
Wy wszyscy jesteście po prostu .. (brak słów) Dreamer ma trzy różne konta i twierdzi że to nie jej. Jasmin na początek kopiuje podpisy upiornej spectry ! A teraz jeszcze zakłada bloga, który jest ,,przeciwieństwem'' bloga ,,my monster high'' ...Zazdrość. Nie lepiej założyć bloga własnego ? A nie próbować bezskutecznie zrujnować innego ?
Och, jak cudownie. W końcu mamy osoby, które ni kryją się z tym, że szalenie zazdroszczą bloga <3 Kiedyś pewien mądry człowiek rzekł: ,,Jeśli ktoś coś oczernia, sam tego pragnie''. I szczerze nie mam zamiaru hejtować tego bloga, bo jest to dla mnie oznaka czystej niekompetencji ze strony osób twego pokroju. Szczerze pozdrawiam i życzę znalezienia fanów :)
Zazdrość szkodzi. Jak widać mocno. Zżera od środka. No cóż. Bywa. Niektórzy są widać zbyt niestabilnie emocjonalni. Przynajmniej nam reklamę robią. Wiecie co? Gdyby nie jedna z wojen,nie byłoby mnie na MMH. Kto pożałował? Ten,kto go oczerniał. Zyskał tylko jeszcze jedną redaktorkę. Reklama,reklamą - pewnie jeszcze nam czytelników przysporzycie ;3
Szczerze to monster high jest dziecinne i dziewczyną niedługo znudzą się te laleczki.. Moja opinia... (jeżeli chce ktoś hejtować to proszę bardzo : czekoladowejablko@gmail.com +żeby nie było, że anonim)
Osoba która założyła tego bloga może i zrobiła głupio ale w dobrej intencji moim zdaniem czas mmh przemija -,- dziewczynom zaraz się tę laleczki znudzą i tyle -,- a to że robiće z tego wielką aferę to dlatego że nie potraficie znieść prawdziwej krytyki i tyle ;) redaktorki zachowują się jak nie wiadomo kto bo są starsze i mają talent do prowadzenia bloga , dlatego wchodzę na mmh tylko sporadycznie i nie dlatego że chcę się czegoś do wiedzieć bo monsterhigh mi się już znudziło tylko żeby się pośmiać z tych nastolatek które zachowują się jak dzieci :') mam nadzieję że ten komentarz da wam do przemyślenia ;)
Jezu, masz tyle racji. Ja mam aktualnie lat 15 i sama kiedyś lubiłam MH i MMH ale teraz jak go widzę to mi nie dobrze. Uważają się za dorosłe, a na prawdę pewnie i tak mają po 13 lat, lub jak ja 15. No ale wszystko OK, ale jak w wieku ok.15 lat (nie wiem ile mają) lubić laleczki i tą bajkę? Są nie dość, że dziecinne to głupiutkie i się wywyższają. Nie długo odejdzie Aleksa jak i Loerrine[?] (nie wiem jak się nazywa) Po za tym Loerrine[?] powinna zacząć zajmować się grafiką komputerową, czyli czymś w czym jest chociaż trochę dobra, a nie laleczkami.. Poza tym na mmh wchodzą już tylko małe dziewczynki 9-13 ... I tyle :p || czekoladowejablko@gmail.com (nie chce się logować, macie gmail jeżeli jakieś faneczki mmh chcą hejtować :) )
Osoba, która założyła tego bloga postąpiła głupio i to bardzo. W dobrej intencji? Niekoniecznie. Rozumiem krytykę, ale konstruktywną i w sprawie, którą komentować wolno. A czyjegoś gustu nie wolno. Mam kuzynkę (uwaga, zaczynają się mądrości z życia Rozz), która jest fanką rapu, a ja gdy go słyszę wpadam w depresję. I nawet jeżeli ta moja kuzynka jest naprawdę fajna to mam jej powiedzieć, żeby wypier... z mojego domu, bo ona w wolnych chwilach słucha rapu, a ja muzyki z lat 60? A z resztą co mi do tego co ona robi w domu? No właśnie, niezgodna. Nic mi do tego. Tak samo jak tobie do zainteresowań dziewczyn. Lubią Monster High ze swoich własnych powodów. Może podoba im się pomysł na serial. Może podoba im się morał MH. Może coś jeszcze innego. Nie wiem (mnie najbardziej kusi morał), ale przez to, że lubią tą serię nie wyrządzają ci żadnej krzywdy. A tak na marginesie to nie wiem co złego jest w budzeniu swego wewnętrznego dziecka? Zwłaszcza dla rzeczy, które wnoszą nam coś do mózgu. Ja sama oglądam wciąż B:LitD, MH, MLP, Barbie i tak dalej. I przyznaję się do tego. Ha, teraz zapewne mnie shejcisz, nie skrytykujesz, a shejcisz. Nie dotknie mnie to. Bo mój styl to mój styl. Za mnie nie umrzesz. Aha, jeszcze dwie sprawy. Po pierwsze jeżeli swój wolny czas spędzasz na śmianie się z ludzi to radziłabym ci udać się do jakiegoś dobrego lekarza. A po drugie nie licz na to, że twój komentarz da komuś do myślenia, bo... a w sumie żyj swoim światem. Chocolatte, widzę, że chrześcijaninka. No fajnie, fajnie, że się z tym w internecie nie kryjesz jak to niektórzy robią, ale jednak możesz się powstrzymać jak piszesz imię Pana Boga swego na daremno. W realu może się wyrwać, ale jak piszesz myślisz, więc się ogranicz. Coś mi się zdaje, że ty wiesz ile dziewczyny mają lat i by nie wyjść na mniej doświadczoną tez przypisujesz sobie 15. To są tylko przypuszczenia, więc jeżeli coś bez obrazy. Lorraine zajmuje się grafiką to taka drobnostka, ale przekażę jej, że ją tak chwalisz. Jeżeli uważasz, że jestem małą dziewczynką mając 13 lat to chyba niestety twój tok rozumowania jest trochę inny niż u wszystkich. Jeżeli dobrze myślę to jesteś w moim wieku, czyli obrażasz sama siebie, a to nie świadczy dobrze. Na prawdę nie rozumiem o co wam chodzi. Według was kto lubi MH zachowuje się jak dziecko i jest głupi? Chyba muszę was rozczarować. Znam osobę (bardzo przepraszam, ze napiszę o tej osobie, bo ona jest na mnie zła, ale za bardzo mam alergię na brak rozsądku i nie mogę na takie rzeczy patrzeć), która ma 16 lat, lubi te wszystkie ,,bajeczki'' oraz wie bardzo dużo o sprawach politycznych, społecznych, itp. Jeszcze jedna sprawa. Wiem, że prowadzenie konwersacji z samym sobą jest bardzo interesujące, ale nie zachowuj się tak przy ludziach, bo wezmą cię za wariatkę.
hahhahaha jak ty śmiesz wogóle !!! ten blog jest popularny a ty po prostu zazdrościsz !
OdpowiedzUsuńkizia mizia
Ciekawe czego mam zazdrościć ! tego nędznego bloczka i tych nie normalnych dziewczynek z ochydnym nagłówiekm ?
UsuńPowody do zazdrości :
Usuń-Nagłówek, ich jest piękny, a ty go nie masz wcale
-Popularności:Mają więcej czytelników oraz wyświetleń
-Brak zaburzeń psychicznych, one nie robią takich dennych blogów..
Ej ty nie mądry anonimie ! Jasmin to akurat jak widać robi sobie loty z ludzi. Bo jak nie wiesz to Jasmin jeszcze nie bloguje nawet wiec nie ma powodów do zazdrości mmh, pewnie nawet jej to nie obchodzi a tego bloga stworzyła dla jaj ;) Nie no nie wiem po co, ale i tak go nie prowadzi
UsuńMimo wszystko mh jest dla dzieci.. upss prawda boli :(((((((
Usuńnagłówek ma na pewno lepszy niż ty aaa no tak ty go w ogóle* nie masz !
OdpowiedzUsuńI ♥ LONDON
hehe widać że tematykę na bloga wybrałam dosyć dobrze..... coraz więcej wyświetleń !
UsuńWiesz co Jasmin ? Ja jak najbardziej się zgadzam z tym blogiem ! zaraz go zareklamuje !!! Będzie potrzebny ci drugi redaktor ?
UsuńNo jasne, ale to to dopiero potem jak coś to dam ci znać !
UsuńTen komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Usuńhahaha to ja chyba nie jestem tobą (nie rozumiem ktoś ma dwa takie konta jak ja) To ja nie jestem wami i nie wiem o co wam chodzi ! Lepiej się ogarnijcie bo przez was mam nie przyjemności !
Usuńhaha
UsuńBiedna Dreamer... Zgłosiła się do pisania na MMH i jej się nie udało... Ojej, takie to straszne, że aż musiała to zaznaczyć w profilu... Tak, niech wszyscy widzą, jaka ona jest biedna, życie traci sens, nie została przyjęta do pisania na blogu!
UsuńŻalenie się z tego powodu w każdym możliwym miejscu nie dość, że nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to stanie się cos zupełnie przeciwnego. Zgłosiło się do pisania niewiemile osób, z czego zostały wybrane trzy, keżeli liczyć mnie, gdzie zostałam wybrana sama spośród podobnej liczby kandydatów. Nikt, nikt a nikt się nie skarżył, że nie przeszedł: za wyjątkiem Dreamer, która była pewna, że jest najlepsza i przejdzie.
Tak, zdaję sobie sprawę, że tu nic (jeszcze...) nie napisała, ale w profilu to musiała zaznaczyć, na swoim blogu (który 1746547367 razy przenosiła na nowszy adres, żebyśmy jej nie znalazły) zrobiła osobnego posta, gdzie się wielce wyżaliła, jaka to ona biedna. Żeby pokazać, ze jest lepsza, co zaczęła robić? Kopiować. Żałosne. Na avatar dała sobie niebieskowłosą "załamaną" dziewczynę (nie, nie wierzę, że po prostu znalazłaś taki obrazek, i dałaś na avatar).
Tak, wyżyłam się.
hahahaha o co ci chodzi z tym zdjeciem moze po prostu lubie niebieski kolor wlosow
UsuńWy wszyscy jesteście po prostu .. (brak słów) Dreamer ma trzy różne konta i twierdzi że to nie jej. Jasmin na początek kopiuje podpisy upiornej spectry ! A teraz jeszcze zakłada bloga, który jest ,,przeciwieństwem'' bloga ,,my monster high'' ...Zazdrość. Nie lepiej założyć bloga własnego ? A nie próbować bezskutecznie zrujnować innego ?
OdpowiedzUsuńMoje podpisy!? No te teraz.... pożałujesz!!
UsuńNie mów że nie widziałaś ??? Ja nawet je widziałam a rzadko co wchodze na nowo znalezione blogi :)
Usuńhahhahahahhahaha nie normaln
OdpowiedzUsuńOch, jak cudownie. W końcu mamy osoby, które ni kryją się z tym, że szalenie zazdroszczą bloga <3 Kiedyś pewien mądry człowiek rzekł: ,,Jeśli ktoś coś oczernia, sam tego pragnie''. I szczerze nie mam zamiaru hejtować tego bloga, bo jest to dla mnie oznaka czystej niekompetencji ze strony osób twego pokroju.
OdpowiedzUsuńSzczerze pozdrawiam i życzę znalezienia fanów :)
trochę wątpie w znalezienie jakich kolwiek fanów, ale ok ♥
Usuńnapisze bo nie lubie 13 ♥ wole 15
UsuńZazdrość szkodzi. Jak widać mocno. Zżera od środka. No cóż. Bywa. Niektórzy są widać zbyt niestabilnie emocjonalni.
UsuńPrzynajmniej nam reklamę robią. Wiecie co? Gdyby nie jedna z wojen,nie byłoby mnie na MMH. Kto pożałował? Ten,kto go oczerniał. Zyskał tylko jeszcze jedną redaktorkę. Reklama,reklamą - pewnie jeszcze nam czytelników przysporzycie ;3
Mnie tylko zastanawia, czy tacy ludzie robią to specjalnie, żeby nas wkurzyć itp., czy są naprawdę tak głupi, iż myślą, że to przejdzie. No comment :)
UsuńAlbo po prostu robią sobie loty :) I myślą że kogoś to obchodzi
UsuńSzczerze to monster high jest dziecinne i dziewczyną niedługo znudzą się te laleczki.. Moja opinia... (jeżeli chce ktoś hejtować to proszę bardzo : czekoladowejablko@gmail.com +żeby nie było, że anonim)
Usuńdziewczynom* cholera ciągle się mylę ;-;
UsuńJebłam jak zobaczyłam tego bloga XDD Takie śmieszne *-*
OdpowiedzUsuńhahaha nie
OdpowiedzUsuńNie no jak to przeczytałam to padłam. Prostu LoL! Powodzenia że znalezieniem ,,fanów". XD Zazdrosna !
OdpowiedzUsuńOsoba która założyła tego bloga może i zrobiła głupio ale w dobrej intencji moim zdaniem czas mmh przemija -,- dziewczynom zaraz się tę laleczki znudzą i tyle -,- a to że robiće z tego wielką aferę to dlatego że nie potraficie znieść prawdziwej krytyki i tyle ;) redaktorki zachowują się jak nie wiadomo kto bo są starsze i mają talent do prowadzenia bloga , dlatego wchodzę na mmh tylko sporadycznie i nie dlatego że chcę się czegoś do wiedzieć bo monsterhigh mi się już znudziło tylko żeby się pośmiać z tych nastolatek które zachowują się jak dzieci :') mam nadzieję że ten komentarz da wam do przemyślenia ;)
OdpowiedzUsuńI sorry za błędy ortograficzne niestety mała klawiatura na tel i duże palce :/
UsuńJezu, masz tyle racji. Ja mam aktualnie lat 15 i sama kiedyś lubiłam MH i MMH ale teraz jak go widzę to mi nie dobrze. Uważają się za dorosłe, a na prawdę pewnie i tak mają po 13 lat, lub jak ja 15. No ale wszystko OK, ale jak w wieku ok.15 lat (nie wiem ile mają) lubić laleczki i tą bajkę? Są nie dość, że dziecinne to głupiutkie i się wywyższają. Nie długo odejdzie Aleksa jak i Loerrine[?] (nie wiem jak się nazywa) Po za tym Loerrine[?] powinna zacząć zajmować się grafiką komputerową, czyli czymś w czym jest chociaż trochę dobra, a nie laleczkami.. Poza tym na mmh wchodzą już tylko małe dziewczynki 9-13 ... I tyle :p || czekoladowejablko@gmail.com (nie chce się logować, macie gmail jeżeli jakieś faneczki mmh chcą hejtować :) )
UsuńOsoba, która założyła tego bloga postąpiła głupio i to bardzo. W dobrej intencji? Niekoniecznie. Rozumiem krytykę, ale konstruktywną i w sprawie, którą komentować wolno. A czyjegoś gustu nie wolno. Mam kuzynkę (uwaga, zaczynają się mądrości z życia Rozz), która jest fanką rapu, a ja gdy go słyszę wpadam w depresję. I nawet jeżeli ta moja kuzynka jest naprawdę fajna to mam jej powiedzieć, żeby wypier... z mojego domu, bo ona w wolnych chwilach słucha rapu, a ja muzyki z lat 60? A z resztą co mi do tego co ona robi w domu? No właśnie, niezgodna. Nic mi do tego. Tak samo jak tobie do zainteresowań dziewczyn. Lubią Monster High ze swoich własnych powodów. Może podoba im się pomysł na serial. Może podoba im się morał MH. Może coś jeszcze innego. Nie wiem (mnie najbardziej kusi morał), ale przez to, że lubią tą serię nie wyrządzają ci żadnej krzywdy. A tak na marginesie to nie wiem co złego jest w budzeniu swego wewnętrznego dziecka? Zwłaszcza dla rzeczy, które wnoszą nam coś do mózgu. Ja sama oglądam wciąż B:LitD, MH, MLP, Barbie i tak dalej. I przyznaję się do tego. Ha, teraz zapewne mnie shejcisz, nie skrytykujesz, a shejcisz. Nie dotknie mnie to. Bo mój styl to mój styl. Za mnie nie umrzesz. Aha, jeszcze dwie sprawy. Po pierwsze jeżeli swój wolny czas spędzasz na śmianie się z ludzi to radziłabym ci udać się do jakiegoś dobrego lekarza. A po drugie nie licz na to, że twój komentarz da komuś do myślenia, bo... a w sumie żyj swoim światem.
UsuńChocolatte, widzę, że chrześcijaninka. No fajnie, fajnie, że się z tym w internecie nie kryjesz jak to niektórzy robią, ale jednak możesz się powstrzymać jak piszesz imię Pana Boga swego na daremno. W realu może się wyrwać, ale jak piszesz myślisz, więc się ogranicz. Coś mi się zdaje, że ty wiesz ile dziewczyny mają lat i by nie wyjść na mniej doświadczoną tez przypisujesz sobie 15. To są tylko przypuszczenia, więc jeżeli coś bez obrazy. Lorraine zajmuje się grafiką to taka drobnostka, ale przekażę jej, że ją tak chwalisz. Jeżeli uważasz, że jestem małą dziewczynką mając 13 lat to chyba niestety twój tok rozumowania jest trochę inny niż u wszystkich. Jeżeli dobrze myślę to jesteś w moim wieku, czyli obrażasz sama siebie, a to nie świadczy dobrze.
Na prawdę nie rozumiem o co wam chodzi. Według was kto lubi MH zachowuje się jak dziecko i jest głupi? Chyba muszę was rozczarować. Znam osobę (bardzo przepraszam, ze napiszę o tej osobie, bo ona jest na mnie zła, ale za bardzo mam alergię na brak rozsądku i nie mogę na takie rzeczy patrzeć), która ma 16 lat, lubi te wszystkie ,,bajeczki'' oraz wie bardzo dużo o sprawach politycznych, społecznych, itp.
Jeszcze jedna sprawa. Wiem, że prowadzenie konwersacji z samym sobą jest bardzo interesujące, ale nie zachowuj się tak przy ludziach, bo wezmą cię za wariatkę.
Rozali
czyżby jest to fanka sroletty?
OdpowiedzUsuńeeeee... serio dziecko, po co komu taki blog? o czym ty tu będziesz pisać?
OdpowiedzUsuń